ساخت میگ ۲۹ با فوم برد – بسیار ارزان قیمت و خوش پرواز

ساخت میگ ۲۹ با فوم برد – بسیار ارزان قیمت و خوش پرواز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باتری : ۱۷۰۰ تا ۲۲۰۰ میلی آمپر

میکرو سرو : ۲ تا ۶ عدد ۹ گرمی ( با حداقل ۲ سرور  ( ترجیحا متال )بدون رادر  نیز قابلیت پرواز دارد . اگر می خواهید بزرگتر بسازید پیشنهاد می کنیم یا از سرو استاندارد استفاده کنید یا اینکه سرو ها را زوجی افزایش دهید )

رادیو کنترل حداقل ۳ کانال

طرز برش و ساخت :

نقشه را می توان در سایز آ۴ (A4) چاپ گرفته و به هم چسباند و یا اینکه پلات بگیرید . ( تقریبا تنه در بیشترین طول ۱۲۳ سانتیمتر خواهد بود در سایز نرمال )  قسمت های اصلی نقشه را از فضاهای خالی جدا کرده و در روی فوم برد بچسبانید و با دقت برش دهید .( می توانید جهت راهنمایی به عکسهای زیر توجه کنید ) .

 

 

 

بعد از برش و قبل از چسباندن یک بار مونتاژ کنید تا قلق قطعات دستتان بیاید . سپس با چسب مناسب قطعات را محکم کنید . بهتر است جای سرو ها را و الوران و رادر را قبل از مونتاژ نهایی مشخص و برش های لازم را انجام  دهید . قبل از تست پرواز به نقه سی جی اشاره شده توجه کنید . ( تقریبی است ) سه اینچ پایین تر از نقطه تغییر زاویه بال .

اگر در روی خاک و اسفالت فرود می آیید پیش بینی لازم را در قسمت تحتانی تنه انجام دهید ( در فروشگاه های مدل قطعات مثلثی شکلی برای این کار به فروش می رسد ، لیکن هنر یک مدلر استفاده از سایر امکانات می باشد . )

در پرواز اول و چند پرواز ابتدایی با نهایت سرعت پروازش ندهید و در فاصله نزدیک نگهش دارید ، تا هم چشم شما به آن عادت  و هم تریم تنه پروازی بدست آید . از ساده ترین مشکلات پراندن تنه ای جنگنده ، از دست دادن بعد  در دید است

که زیر رو و چپ و راست تنه را مدلر اشتباه کرده و کرش خواهد داد .

حتما باتری و گیرنده خود را با اسفنج و ابر از صدمه دیدن محفوظ کنید .

برای دریافت نقشه یکپارچه اینجا را کلیک کنید :  ………………..> mig-29-r3-print

برای دریافت دستور نصب و راه اندازی اینجا را کلیک کنید …………….>Quick Build MIG

فیلم پرواز را از اینجا دریافت کنید

اگر نرم افزار پی دی اف خوان ندارید می توانید از قسمت نرم افزار در سمت راست صفحه آن را دریافت و نصب کنید .

یادآوری : ساختن این مدل را برای تازه کاران رادیو کنترل پیشنهاد می کنیم لیکن پراندنش را خیر !

به پرواز درآوردن آن مهارت و آشنایی به استیک ها را نیاز دارد .

468 ad

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>