پرواز برای هواپیماهای کنترلی تا وزن ۴ کیلوگرم در باند پرواز پارک ولایت

پرواز برای هواپیماهای کنترلی تا وزن ۴ کیلوگرم در باند پرواز پارک ولایت

مقررات استفاده از باند شرقی به قرار ذیل است :

با توجه به محدودیتهایی که از طرف مدیریت بوستان ولایت وضع شده و نیز قرار داشتن این زمین پرواز در ترافیک پروازی فرودگاه مهرآباد ، رعایت مقررات زیر توسط اعضاء محترم بسیار مهم و حیاتی بوده و در صورت عدم رعایت و نقض قوانین پس از تذکر اول  در صورت تکرار به مدت دو هفته و در صورت تکرار مجدد برای بار سوم، به صورت دائم از حضور دوستان در زمین پرواز بوستان جلوگیری بعمل خواهد آمد.
با توجه به اینکه در حال حاضر مشکل عدم وجود زمین پرواز مناسب و قابل دسترس در نزدیکی شهر تهران بصورت جدی وجود داشته و همه دوستان با آن مواجه هستند، خواهشمند است هر نفر شخصأ با احساس مسئولیت و نیز رعایت دقیق مقررات در حفظ این زمین برای خود و دیگران کوشا باشند.

۱- ساعات استفاده از زمین پرواز منطبق بر ساعات کار مجموعه بوستان ولایت بوده که در حال حاضر از ساعت ۸ صبح الی ۱۳  میباشد.

۲- زمین پرواز در ایام ۵ شنبه و جمعه  در صورت حضور ناظر قابل استفاده توسط دوستان میباشد.

۳- در حال حاضر مدلهای قابل پرواز در این مجموعه محدود به مدلهای الکتریکی و یا سوختی کوچک با وزن حد اکثر ۴ کیلوگرم  با باک پر و یا باطری پرواز برای مدلهای الکتریکی میباشد.

۴- پرواز مدلهای سرعت بالا ، جت و یا داکتد فن های پر سرعت فعلا  ممنوع میباشد.

۵- ارتفاع پروازی حد اکثر ۱۰۰ متر بوده و پرواز میبایست زیر این ارتفاع انجام پذیرد.

۶- این مقررات ممکن است در آینده تغییر نموده و با توجه به عملکرد اعضاء محدودیتهای بیشتر و یا کمتری اعمال شود.

۷- تمامی هواپیماها باید مجهز به  سیستم Fail Safe  فعال بوده بصورتی که در صورت قطع سیگنال ، دور موتور به حد اقل ( Idle ) کاهش یافته و فرامین به حالت وسط بازگردانده شوند. این مورد در هر جلسه توسط ناظر زمین برای هر هواپیما کنترل خواهد شد. در صورت مجهز بودن سیستم رادیوکنترل به سیستم Battery Fail Safe پیشنهاد میگردد این سیستم نیز فعال گردد.

۸- تصمیم نهایی برای اجازه پرواز به هر پرنده چه از نظر مشخصات خود پرنده و چه از نظر  توانایی شخص پرواز دهنده از طرف ناظر گرفته خواهد شد و در صورت عدم اجازه وی ، پرواز انجام نخواهد شد.

۹- پرواز فقط در حضور یکی از ناظرهای زمین انجام خواهد شد. در حال حاضر آقای سعید جان آرا ، آقای هومن گیاه چایی و آقای حمید ریحانی بعنوان ناظر های زمین معرفی شده اند.

۱۰- فتوکپی شناسنامه و کارت ملی و نیز دو عدد عکس ۳×۴ جهت صدور کارت ورود الزامی خواهد بود .

۱۱- در هنگام خروج از مجموعه بر اساس ساعتهای حضور شما  از طرف مدیریت مجموعه بوستان ولایت مبلغی دریافت خواهد شد که مربوط به خود آنها بوده و این گروه درآن ذینفع نمیباشد. خواهشمند است پول نقد جهت پرداخت همراه داشته باشید چون در محل کارت خوان موجود نمیباشد.

۱۲- از دوستان خواهشمندیم که ضمن رعایت مقررات کشوری که همه از آن اطلاع داریم ، ضمن همکاری با مسئولین مجموعه بوستان ولایت چه در هنگام ورود و خروج و چه در هنگام حضور در محل پرواز با آنها در نهایت احترام رفتار نموده تا ضمن عمل به وظیفه انسانی خود، در آینده مشکلی جهت حضور شما و استفاده از این امکانات بوجود نیاید.

با تشکر از حسن توجه شما به موارد فوق و آرزوی پروازهای بسیار خوب برای همه شما.

گروه ناظرین زمین پرواز هواپیمای مدل بوستان ولایت

20سایز پایپر سایز 20 الکتریک کادت کوکس

468 ad

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>