روش سوراخ کردن کال برای خروجی اگزوز

روش سوراخ کردن کال برای خروجی اگزوز

بسیاری از تنه ای کارخانه ای در کیت های موجود دارای یک کال کامل هستند که برای لوله اگزوزشان محلی تعبیه نشده و این طبیعی است چراکه حسب انتخاب موتور شما محل این حفره متفاوت خواهد بود .

پیشنهاد میکنیم هر مدلری یک دستگاه فرز مینیاتوری را تهیه و در دسترس داشته باشد و در پایین

یکی از تکنیک های سوراخ کاری کال را مرور می کنیم :

www.rcdatair-boresh cowl 1پس از نصب موتور و اگزوز یک تکه مقوا را بریده  و به اندازه حفره لازم دایره ای از آن را سوراخ می کنیم . قبل آن همانطور که پایین شکل معلوم است لبه انتهای کال را خط می زنیم تا مشخص شود و جابه جا نبریم .مقوا را با چسب به طور موقت به تنه می چسبانیم

 

 

www.rcdatair-boresh cowl 2الگو را کنار زده و کال را سر جای خود می گذاریم .

 

 

 

 

www.rcdatair-boresh cowl 3دایره الگو را با خودکار به کال منتقل میکنیم .

 

 

 

 

 

www.rcdatair-boresh cowl 4کال را درآورده با سرمته مناسب محیط دایره

را مسلسل سوراخ کاری میکنیم .

 

 

 

 

 

www.rcdatair-boresh cowl 5با کمک تیغ آرام آرام سوراخ ها به محل برش الگو نزدیک میکنیم .

و با سمباده کاری دایره را تمیز درمیآوریم .

البته فرز اگر داشته باشیم سریعتر این کار میسر خوهد شد

یکی از سر فرزهای مناسب سمباده گرد تخت است که خیلی سریع برش و دایره مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهد .

البته پیشنهاد می کنیم از قبل با فرز تمرین کنید مثلا روی قوطی پلاستیکی نوشابه خانواده .

 

 

468 ad

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>